Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Uvědomujeme si, že řešení reklamace je nepříjemná záležitost, ale děláme vše proto, aby byly obě strany spokojeny. Chápeme rozhořčení, protože stejně jako vy, i my jsme lidé a rádi nakupujeme a děláme radost. Prosíme vás o vzájemný respekt, jelikož je to nejlepší způsob jak vyřešit reklamaci včas a s klidem. Ne vždy musí být reklamace nepříjemnou záležitostí.

 
 

 

Doručovací adresa pro reklamace a vrácení zboží:

Mamido Toys s.r.o.
Hlavní 593
735 43 Albrechtice

 

Jak postupovat když...

1. Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti do reklamačního formuláře, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti do reklamačního formuláře, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

3. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu Mamido Toys s.r.o., Hlavní 593, 735 43 nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejce jaké díly je nutné k reklamaci předat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít reklamační list.

 

Reklamační list

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení